Klacht Simpel: Vanwege jullie simkart heb Ik Mijn iphone verloren.

Nour

Ik ben Nour Ghazal. Mijn gebortedatum is 09-08-1997
Mijn telefoon nummer is 0658729290. Mijn e-mail adress is nasho.ghazal@gmail.com. De post code is 1443 Hw 743 Anne Franklaan. Mijn sim kart werkt niet buiten Nederland Ik ben drie kier op vakantie gegaan en het werkt niet. Maar de lateste keer voor Ik op vakantie gaan, heb Ik met het bedrijf contact opgenomen en ze zein dat alles goed is je kan reisen en de sim gaat werken en de instelling in Mijn mobiel was goed de roming was aan. Toen Ik naar Duitsland kwam aan helaas Mijn sim kart werkte niet. Toen Ik op de vakantie was heb Ik Mijn mobiel ergens vergeten, vanwege de sim kart konde Ik Mijn iphone niet vinden. Als de sim kart was aan het werken, belde Ik meteen Mijn nummer of konde Ik via zoek Mijn iphone Mijn mobiel vinden.

Ik wil geld vergoeding of Ik wil een jaar gratis abonomment. Anders ga Ik met jullie stoppen en ga Ik op de social media over jullie schrijven dat jullie slechte bedrijf is. En Ik wil ook voor alle Mijn vrinden dat vertellen.

Nour
    Beste Laila,
    Maar hoe kunne julie het probleem oplossen?!
    Als ik voor mijn vakantie heb ik met jullie contact opgenomen en jullie zein dat alles goed is. Dan volgens jullie er was geen probleem.
    Ik wil graag vergoeding dat is jullie fout. Anders ga ik voor alle mensen over jullie slechte bedrijf vertellen.

Ook een klacht indienen over Simpel?