Klacht Simpel: Veel te hoge mobiele internet kosten vanuit Turkije

Klachtnummer
# 394536
Gebruiker
Gerard#18
Datum
3 reacties

Details

Klacht

In enkele minuten vanuit Turkije mobiel internet gebruikt. Totaal 10MB. Kosten 50 euro. Ik vind dit schandalig hoog en ik kan ook helemaal niet controleren of ik in enkele minuten (hooguit 5 minuten) wel 10 MB heb gebruikt.

Gewenste oplossing

Ik wil 40 euro terug ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    Simpel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Gerard#18
    Datum
    Beste "Simpel", ik heb uw antwoord op mijn klacht m.b.t. zeer hoge mobiele internetkosten vanuit Turkije ontvangen. U verwijst naar uw website. daar kan ik inderdaad de tarieven vinden. Mijn bezwaar richt zich voornamelijk op het feit dat uw tarieven torenhoog zijn en mijns inziens niet redelijk zijn. Binnen enkele minuten 50 euro verbruiken, dat is niet redelijk. Graag nogmaals uw reactie ook m.b.t. de controle op het juiste MB's dat u mij in rekening brengt. Hoe kan ik controleren of dat wel correct gaat?
    Als u weer met een onbevredigend antwoord komt stuur ik mijn klacht door naar Consuwijzer. vr. groet G. Elsinghorst
  3. Auteur
    Simpel
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Simpel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen