Klacht Simpel: voel me genept

kees ouwelant

simpel is een bedrijf wat je eerst oplicht en daarna zegt wat je vergeten bent te doen als nieuwe klant. ik ben nu een maand bij simpel.nl naar aanleiding van de flitsende tv reclame over verdubbelaar en om goedkoper te bellen. al de eerste maand flikken ze mij een kunstje door me maar liefst VIJFTIG EURO over de bundel van 12,50 te laten bellen voor tarieven die fors opgefokt zijn. Naar aanleiding daarvan heb ik een mail gestuurd en krijg steeds dat ik over de bundel heen gebeld heb en dat ik het moet betalen. nu achteraf komen ze ermee dat ik een limiet had kunnen instellen waardoor ik niet boven de 12,50 had kunnen uitkomen. dus eerst flikken ze een kunstje en dan komen ze met de oplossing. ik waarschuw iedereen voor SIMPEL.NL want als ze dit in de eerste maand al doen heeft niemand in de gaten dat hem/ haar een kunstje geflikt wordt en dat er veel onodig geld uit zijn zak geklopt wordt wat makkelijk door simpel voorkomen had kunnen worden door o.a. het zemden van een email aan nieuwe klanten waar op te letten en hoe simpel werkt. bovendien als iemand 12,50 als bundel neemt kan simpel uitrekenen dat ie niet veel geld ter beschikking heeft en zeker geen VIJFTIG EURO over zijn bunel wil bellen. bovendien is de techniek er om een waarschuwings SMS te zenden waarin gewaarschuwd wordt dat je nog 100 belminuten over hebt (maar dat is niet lucratief waarschijnlijk. eerst een klant TILLEN voor VIJFTIG EURO brengt geld in het laatje, vooral als je veel klanten zo een keer kunt pakken

kwijtschelding van dit absurde bedrag en voortaan een email naar nieuwe klanten hoe simpel werkt zodat nieuwe klanten weten hoe en wat

kees ouwelant
    kreeg een antwoord dat ze binnen 14 dagen reageren. en ik heb deze klacht 4 dagen geleden geplaatst en wordt haast gesloten. zo doen de groten het dus, frustreren en uiteindelijk doen ze NIETS MET DE KLACHT.

Ook een klacht indienen over Simpel?