Klacht Simpel: wel abonnement betalen maar geen telefoon

Anoniem

Ik heb in augustus een abonnement met nummerbehoudt aangevraagd.
Dit werd heel snel goed gekeurd en zou per 1 october 2012 ingaan.
Al heel snel werd mij in augustus al de abonnementskosten van october van mijn bank afgehaald en 15 euro adm. kosten.
Het is nu 9 october en ik heb nog steeds geen telefoon.
Vele malen naar de klantenservice gebeld a 35 cent per keer en vele klachtmails verstuurd.
Maar van hulp is geen sprake niemand staat je netjes te woord en kan je uitleggen waarom t niet werkt en wanneer t dan wel gaat werken.
Ik wil hier graag vanaf en een andere provider nemen.
Ik ben hartpatient en durf niet zonder telefoon de deur uit.
Hoe kan ik van simpel afkomen??
Mvg Marianne Brons

graag zou ik het abonnement per direct opzeggen vanwege contractbreuk van hun
ik betaal maar heb nog geen seconde kunnen bellen.
dit was niet de voorwaarde waaronder ik het abonnement heb afgesloten

Simpel
    Beste mevrouw Brons,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. De storing is inmiddels verholpen, en daarom wil ik u graag adviseren om het toestel even helemaal uit te schakelen en weer aan te zetten. Mocht dat niet werken hoor ik het graag, dan ga ik met spoed op zoek naar een andere oplossing.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Anoniem
    hallohelaas werkt t niet naar behoren
    ik kan nog steeds niet bellen en ook geen sms versturen
    ik kan alleen gebeld worden
    ik kan nog steeds niet bellen en ook geen sms versturen
    ik kan wel gebeld worden
    Simpel
    Beste mevrouw Brons,Mijn excuses voor de verlate reactie en de gang van zaken. Ik ga ervoor zorgen dat uw klacht binnen 2 dagen in behandeling wordt genomen.
    Wij hebben een speciaal team klaar zitten om klachten zoals die van u met spoed op te lossen.Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht,
    Anoniem
    alweer een excuus waar moet ik het geloof nog vandaan halen.
    het hele vertrouwen in simpel is compleet weg.
    steeds hoor ik excuses en beloftes maar niets wordt waargemaakt
    ben benieuw als ik ooit met simpel kan bellen of ik ook echt voor iedere week 2 maanden geen kosten hoef te betalen.
    gisteravond in kassa beloofde de woordvoerster van simpel als de mensen nu bellen wordt hun probleem meteen opgelost......
    niet dus die verteld ook alleen leugens want ik heb gebeld maar niets bereikt
    Anoniem
    snap niet waar simpel het lef vandaan haalt om reclame te maken op tv en daar ook nog de veiligheid van kinderen in noemen...ze zullen niet kunnen bellen en de ouders alleen maar ongerust maken met een simpel abonnement wat niet werkt...
    deze reclame moest per direct verboden worden.
    SCHANDALIG...SCHANDALIG...spelen met de veiligheid van kinderen
    Simpel
    Beste mevrouw Brons,Het probleem is opgelost. U kunt weer van uw abonnement gebruik maken.
    Het kan nodig zijn om uw toestel uit en aan te zetten.
    Indien u nog vragen heeft kunt u deze via dit forum aan mij stellen.Met vriendelijke groet,Michiel Overvecht,
    Simpel Klantenservice

Ook een klacht indienen over Simpel?