Klacht Simpel: Welkomstkado of voucher nooit ontvangen

van Schijndel

Sinds 11 april 2012 door een actie in het bezit van een Simpel bel- en SMS-abonnement. Deze actie beloofde een tegoedbon die in te wisselen was bij Voetbalshop.nl ter waarde van 70 euro, voor het bestellen van een voetbalshirt naar keuze.
Na enkele maanden telefonisch contact opgenomen met Simpel en zij zouden het nakijken. Geen bericht. Weer na enkele maanden met hun gebeld en ook hier werd weer beloofd dat ze het zouden nakijken en dat de beloofde tegoedbon opgestuurd zou worden. Na enkele telefoontjes met Simpel heb ik de moed opgegeven. Tot op heden geen enkele reactie mogen ontvangen. Betreurenswaardig! Tot nu toe heeft het mij enkele uren aan wachttijden en telefoongesprekken gekost.

Minimaal de beloofde kadobon voor voetbalshop.nl + een compensatie voor de talloze telefoontjes en de bijbehorende wachttijden voor dat je geholpen wordt.

Simpel
    Beste klant,Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie. Helaas is de actie en dus de samenwerking met Voetbalshop.nl ruimschoots verstreken, en om die reden kan ik u deze tegoedbon niet meer aanbieden.
    Wel wil ik u graag compenseren met kaartjes voor een voorstelling naar keuze via www.simpel.nl/tickets. Ik hoor graag of ik u met dit alternatief tegemoet kan komen.
    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    van Schijndel
    De waarde van de tegoedbon was veel hoger dan de voorgestelde oplossing. Bovendien heb ik zeker 7 a 8 keer contact gehad met jullie klantenservice waarbij iedere keer beloofd werd dat binnen enkele dagen een oplossing zou worden aangeboden. Niet dus! Dan heb ik nog geen rekening gehouden met de wachttijden en de tijd die het mij gekost heeft om met jullie in contact te komen.
    Ik ben bereid over een oplossing te praten, maar kaartjes voor een of andere voorstelling is veel te weinig!
    Simpel
    Beste klant,Als tegemoetkoming voor de belkosten, en als extra vergoeding kan ik u bovenop de kaartjes een credit van 3 maanden abonnementskosten aanbieden.
    Ik hoor graag of ik u hiermee naar tevredenheid van dienst kan zijn.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    anna@simpel.nl
    van Schijndel
    De kaartjes mag je houden. Hier zit niets bij waar ik graag naar toe zou willen. Bovendien is al meer dan de helft van de acties voorbij (2013!). Of er zouden al bioscoopkaartjes beschikbaar moeten zijn voor JT-bioscopen. Een alternatief zou zijn een credit van een jaar lang het door Simpel momenteel aangeboden € 12,00 ALL-IN abonnement.