Klacht Simpel: zeer klantonvriendelijk bedrijf

Martie

Simpel blijft boetes sturen, alleen op aangetekende brieven krijg ik een automatische mail. Na versturen ING afschrift, gewoon toch de boete € 15,75.

Zeer klant onvriendelijk bedrijf. Ik maak geen gebruik meer van Simpel, maar betaal tot december per cheque, want automatische afschrijvingen van dit bedrijf , daar heb ik geen vertrouwen meer in.

Ik heb 3 aangetekende brieven verstuurd, 2 gewoon verstuurd, 2 maal gebeld met callcenter, 2 maal met een zogenaamde directe lijn naar G. van Dijk, die ook een automatische beantwoorder heeft. In het verleden al genoeg administratieve fouten bij simpel meegemaakt. Ik ga nu contact opnemen met een juridisch loket.

Ik wil van dit contract af, en compensatie voor mijn tijd en de kosten van de aangetekende brieven.

Simpel
    Beste mevrouw van Bakkum,Ik heb uw melding uitgezocht, en daaruit blijkt het volgende:Omdat u bij uw betaling geen klantnummer, mobiel nummer of referentienummer hebt vermeld is deze bij ons als onbekend binnengekomen, waardoor wij de betaling niet aan uw abonnement konden koppelen.
    Wij zullen de administratiekosten bij uitzondering aan u vergoeden. Ik hoop uw klacht hiermee naar tevredenheid te hebben afgehandeld.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Martie
    Ik heb iedere keer weer gereageerd met het factuurnummer, en in vervolgbrief met klantnummer.
    Simpel
    Beste mevrouw van Bakkum,Van mijn collega heb ik begrepen dat de factuur is voldaan, met aftrek van de administratiekosten. Wij zullen deze van de factuur afboeken.Met vriendelijke groet,Anna van Dijck
    Martie
    Ik ben met de aangeboden oplossing van Simpel niet tevreden.Ik wil van dit contract, wat nog loopt tot 17 december helemaal af.

Martie

Ook een klacht indienen over Simpel?