Klacht Simpel: zeer slechte communicatie, volharden in leugens, geen respons op vragen of berichten

willem vink

ruim 2 jaar geleden een abonnement afgesloten bij simpel met automatische incasso van onze bankrekening geregeld via de bewindvoerder, vervolgens nooit kunnen inloggen op 'mijn simpel' herhaaldelijk nieuwe wachtwoorden aangevraagd die per post werden toegestuurd met een vervaldatum die altijd te laat binnen kwamen, telefonisch contakt bijna niet mogelijk. Volgens simpel moet je inloggen om je abonnenment te kunnen bekijken en zien welke datum je er aan vast zit, is dus nooit gelukt. na 1,5 jaar 3 betalingsherrinneringen niet op elkaar volgend. Telefonisch contakt gezocht en na vele malen proberen eindelijk contakt met een juffrouw met een zwaar buitenlands accent die steeds maar verwees naar 'mijn simpel', verbinding verbroken en nogmaals geprobeerd, nu met een andere mederwerker die na veel heen en weer gepraat vertelde dat er een betalingsachterstand was van 1,5 jaar met een bedrag van 32,50€ die betaald is en schriftelijk opgezegd per aug 2012. rekeningen bleven komen tot 141€

rekeningen niet hoeven te betalen en excuses van simpel

Simpel
    Beste meneer Vink,Van mijn collega heb ik begrepen dat u schriftelijk door ons bent geïnformeerd. Ik ga ervan uit dat uw vragen hierbij zijn beantwoord. Mocht dit niet het geval zijn hoor ik het graag.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    willem vink
    ik ben vrijdagmiddag gebeld door een medewerkster van simpel en alles zou nu opgelost zijn, rekeningen zijn vernietigd en incassoburo terug getrokken, nu alleen nog wachten op de bevestiging, eerder geloof ik het niet.
    Simpel
    Beste meneer Vink,Op 14-2 zijn de afspraken per brief naar u bevestigd. Mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.Met vriendelijke groeten,Anna van Dijck
    Simpel

Ook een klacht indienen over Simpel?