Wij vinden dat Simplesite.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Simplesite.com: Na jaren gratis website plotseling gedwongen betalen of opkrassen
Details
Klacht
Sinds jaren heb ik een (gratis) website bij Simplesite. In die jaren vele blogs geschreven, uren werk aan gehad en 22.000 lezers. Plotseling word ik voor het blok gezet: betalen (14 Euro per maand) of mijn website wordt gesloten. Had ik deze keuze aan het begin gehad, dan had ik voor een andere aanbieder kunnen kiezen of voor een betaald abonnement, dat was dan een transparante en eerlijke keuze geweest. Op deze manier achteraf gedwongen worden om alsnog een betaald abonnement te nemen vind ik onethisch. Natuurlijk kan ik er nu voor kiezen elders een nieuwe website op te bouwen, maar dat kost wel weer uren werk.Gewenste oplossing
Gratis gebruikers van het eerste uur hebben recht op de gratis website waarvoor ze destijds gekozen hebben. Achteraf dwingen een abonnement te nemen is unfair, vooral waar mensen uren werk hebben gestoken in het opbouwen van hun website.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.