Opgelost door SimSim : Geen communicatie

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 449639
Gebruiker
W. Groenenberg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goedemorgen. Op 7 mei jl. heb ik bij SimSim 10 mondkapjes besteld. Ik heb het bedrag daarvoor overgemaakt met Ideal Amro. Op 12 mei, na mijn verzoek om info, kreeg ik als antwoord dat er een misverstand met de leverancier was en er vertraging van de levering was ontstaan. Verder gebeurde er niets. Ik heb nog via de mail voorgesteld om mij het bedrag terug te storten, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen.
Het bedrijf is niet telefonisch of per whatsapp te bereiken. Agelopen zaterdag zag ik dat de website niet bereikbaar is.
Ik denk dat SimSim geen eerlijk spel speelt. Wat kan ik nu nog doen?
Met vriendelijke groet.
W.Groenenberg, relatienr.3428257

De oplossing

Dat ze bevestigen dat de order geleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SimSim hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. Groenenberg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ontving eergisteren zonder enig bericht de door mij gevraagde en betaalde mondkapjes. Jammer dat SimSim mij niet even geïnformeerd heeft dat de mondkapjes verstuurd waren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over SimSim ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen