Opgelost door Simyo: (On) Voordelige Internetbundels vaste klant met automatisch verlengen

Joost

De internetbundels zijn gewijzigd door Simyo, meer data voor ongeveer zelfde prijs. Alleen omdat automatisch verlengen aanstaat blijf ik de oude (verhoudingsgewijs dure) bundel ontvangen tot ik deze deactiveer en later weer activeer. Hierdoor heb ik nu een maand te weinig data omdat ik de afgelopen maanden balanceer op de rand van net genoeg of te weinig.

Compensatie in de vorm van het bijstellen van mijn internetbundel naar 500 MB.

Simyo
    Hoi Joost,

Wat ontzettend vervelend dat je het gevoel hebt dat je de dupe bent geworden van de nieuwe Prepaid internetbundels! Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling geweest. Was het toen nog niet helemaal duidelijk dat je de nieuwe bundels toch echt zelf dient te activeren? Dat is handige feedback!

Ik probeerde je aansluiting erbij te pakken, maar het lukt me niet om het opgegeven telefoonnummer te vinden in het systeem. Wil je dat voor me controleren? Je kunt dan een e-mail sturen naar webcare@simyo.nl met het juiste telefoonnummer en de bijbehorende postcode en huisnummer. Dan kan ik voor je kijken wat ik voor je kan betekenen!

Hoor ik van je?

Simyo Webcare
    Joost
    Onkosten vergoed. Nu nog de mogelijkheid om per direct nieuwe en ruimere databundel te kopen.
    Simyo
    Hoi Joost,

Bedankt voor je reactie!

Fijn dat de onkosten zijn vergoed. Je feedback komt uiteraard bij de juiste afdeling terecht. Ook daarvoor bedankt.

Simyo Webcare
    Joost
    Afhandeling prima, informatie vooraf kan handiger!

Joost

Ook een klacht indienen over Simyo?