Klacht Simyo: 467,29 euro betaald i.p.v. 6 euro

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43925
Gebruiker
Harryliz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn dochter heeft een klein abonnement bij Symio van 3 euro per maand. ik kreeg 2 rekeningen van Symio een van 243,90 en en van 239,39 euro. ik kon niet op "mijn Symio". er werd mij geen nieuw password gestuurd. kon toen ook geen telefoonnr. van Symio vinden. later via via nummer gevonden en gebeld. wachtwoord gekregen en toen zag ik wat er was gebeurt. mijn dochter gebruikt thuis wifi. wat ik me niet realiseerde was dat de telefoon buiten wifi bereik automatisch overgaat op 3G. Symio gebeld en probleem besproken. ze vertelde dat mijn dochter een sms gehad heeft over buitensporig datagebruik , ik kan niets terug vinden op haar toestel. het enige wat ze bieden is de helft van de eerste facutuur terugstorten. ik vind dit buiten alle proporties en wil dit niet accepteren. heb nu bij Symio schriftelijk een klacht ingediend. Heb ze gewezen op gedragscode mobiel data gebruik
Wat kan ik nog doen en wat zijn mijn rechten? Gr, Harry

De oplossing

Dat Symio het teveel betaalde bedrag terug stort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simyo is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Harryliz
    Datum
    Slechte zaak, Simyo laat niets van zich horen. Ik voel me bestolen.
    Schande!!!!!!!! ik zal er alles aan proberen te doen om mijn geld terug te krijgen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Harryliz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen