Klacht Simyo: Afsluiting mobiele telefoon.i

Klachtnummer
# 36359
Gebruiker
Grietje27
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Simyo heeft beloofd binnen 5 dagen mijn nummer weer te herstellen, ik kon nummer behoud aanvragen. Nu krijg ik bericht dat ik mijn nummer niet terug kan krijgen, omdat mijn provider niet bij Simyo is aangesloten, maar het is hun eigen nummer, dus daar klopt niets van. Ik kon deze maand mijn rekeningen niet betalen omdat ik dat nummer nodig heb bij internet bankieren. Wat moet ik nu doen? A.Hogeboom, Frida Katz-erf 145, 3315VL Dordrecht.

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Beste mevrouw Hogenboom,
    Bij Simyo wordt een prepaid aansluiting afgesloten als deze 6 maanden niet actief is geweest. Wij informeren daar o.a. twee weken van tevoren over, zodat u de kans heeft om nog een sms te versturen of een belletje te plegen. Bij die informatie staat ook vermeld dat de afsluiting niet terug te draaien is. Wellicht heeft u de informatie gekregen dat u nog 5 dagen nummerbehoud kon aanvragen bij een andere provider. Nummerbehoud van Simyo prepaid naar Simyo prepaid wordt standaard afgewezen.
    We hebben naar uw situatie gekeken en u een email gestuurd met een mogelijke oplossing. Vriendelijke groet,Simyo webcareSimyo.nl/forumWebcare@simyo.nl

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen