Klacht Simyo: Afsluiting mobiele telefoon.i

Grietje27

Simyo heeft beloofd binnen 5 dagen mijn nummer weer te herstellen, ik kon nummer behoud aanvragen. Nu krijg ik bericht dat ik mijn nummer niet terug kan krijgen, omdat mijn provider niet bij Simyo is aangesloten, maar het is hun eigen nummer, dus daar klopt niets van. Ik kon deze maand mijn rekeningen niet betalen omdat ik dat nummer nodig heb bij internet bankieren. Wat moet ik nu doen? A.Hogeboom, Frida Katz-erf 145, 3315VL Dordrecht.

Simyo
    Beste mevrouw Hogenboom,
    Bij Simyo wordt een prepaid aansluiting afgesloten als deze 6 maanden niet actief is geweest. Wij informeren daar o.a. twee weken van tevoren over, zodat u de kans heeft om nog een sms te versturen of een belletje te plegen. Bij die informatie staat ook vermeld dat de afsluiting niet terug te draaien is. Wellicht heeft u de informatie gekregen dat u nog 5 dagen nummerbehoud kon aanvragen bij een andere provider. Nummerbehoud van Simyo prepaid naar Simyo prepaid wordt standaard afgewezen.
    We hebben naar uw situatie gekeken en u een email gestuurd met een mogelijke oplossing. Vriendelijke groet,Simyo webcareSimyo.nl/forumWebcare@simyo.nl

Ook een klacht indienen over Simyo?