Opgelost door Simyo: coulance wordt teruggedraaid

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 170083
Gebruiker
Woos1975
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In Marokko slechts 25 mb verbruikt op eigen bundel( roaming) vanwege slechte of geen wifi verbinding. Kosten 150 euro!.(ter vergelijking in Spanje kost dat ongeveer 1,30 euro!) Medewerkster van Simyo zegt mondeling coulance toe op 27 mei. Vervolgens 3 dagen later wordt dit weer ingetrokken. omdat ¨de tarieven gepubliceerd staan op de website¨. Deze medewerkster kan dit toch zomaar weer niet even terugdraaien?

De oplossing

Graag zou ik alsnog de beloofde coulance willen, desnoods het europese tarief te betalen..

2 reacties

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Beste meneer Sombroek,

    Het is natuurlijk niet netjes dat u een coulance wordt beloofd, en dat deze vervolgens niet uitgevoerd wordt.

    Het klopt dat de tarieven voor het gebruik van internet in Marokko duidelijk beschreven staan op onze website en dat u een sms'je krijgt op het moment dat er veel data verbruikt is. Om die reden, geven wij hier normaal gesproken geen coulance voor.

    Natuurlijk is dit beloofd en is het wel zo netjes om dit verzoek dan alsnog uit te voeren. Ik zie dat dit inmiddels ook voor u gedaan is. U heeft van mijn collega een e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.

    Ik hoop dat u alsnog naar tevredenheid bent geholpen.

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare
  2. Auteur
    Woos1975
    Datum
    goed afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Woos1975
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen