Opgelost door Simyo: coulance wordt teruggedraaid

Woos1975

In Marokko slechts 25 mb verbruikt op eigen bundel( roaming) vanwege slechte of geen wifi verbinding. Kosten 150 euro!.(ter vergelijking in Spanje kost dat ongeveer 1,30 euro!) Medewerkster van Simyo zegt mondeling coulance toe op 27 mei. Vervolgens 3 dagen later wordt dit weer ingetrokken. omdat ¨de tarieven gepubliceerd staan op de website¨. Deze medewerkster kan dit toch zomaar weer niet even terugdraaien?

Graag zou ik alsnog de beloofde coulance willen, desnoods het europese tarief te betalen..

Simyo
    Beste meneer Sombroek,

Het is natuurlijk niet netjes dat u een coulance wordt beloofd, en dat deze vervolgens niet uitgevoerd wordt.

Het klopt dat de tarieven voor het gebruik van internet in Marokko duidelijk beschreven staan op onze website en dat u een sms'je krijgt op het moment dat er veel data verbruikt is. Om die reden, geven wij hier normaal gesproken geen coulance voor.

Natuurlijk is dit beloofd en is het wel zo netjes om dit verzoek dan alsnog uit te voeren. Ik zie dat dit inmiddels ook voor u gedaan is. U heeft van mijn collega een e-mail ontvangen met daarin een bevestiging.

Ik hoop dat u alsnog naar tevredenheid bent geholpen.

Simyo Webcare
    goed afgehandeld

Woos1975

Ook een klacht indienen over Simyo?