Klacht Simyo: Extreem verbruik zonder dat ik daar iets aan kon doen.

Klachtnummer
# 317198
Gebruiker
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Werkelijk waar ongelofelijk hoe slecht je wordt behandeld bij deze provider. Blijkbaar heb ik in 1 nacht met mijn telefoon een rekening van 4500 euro bijelkaar weten te internetten terwijl ik lag te slapen en mijn telefoon naast mij lag in de oplader. Vervolgens heb ik direct de volgende ochtend contact opgenomen met Simyo en willen ze dat ik evengoed nog 300 euro betaal voor iets wat ik nooit bewust gebruikt heb. De data was afkomstig van de Google Chrome app (een standaard app op een Android toestel) dus ik heb geen vreemde malafide apps op mijn telefoon gezet. Ik vind deze provider heel slecht hoe ze dit oplossen.Deze review is geschreven door T.J. Kos

De oplossing

Kwijtschelding van de extra kosten die in de nacht zijn gemaakt.

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi T.J. Kos

    Dat is inderdaad wel een erg hoog bedrag! Zoals je zelf al aangeeft heeft het verbruik dus wel plaatsgevonden. Dit kan gebeuren op smartphones, zelfs als je hier zelf niet bewust mee bezig bent. Ik zie dat je contact met een aantal collega's hebt gehad en dat jullie er inmiddels samen uit zijn gekomen.

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare