Klacht Simyo: Geen internet op telefoon

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 83702
Gebruiker
fred.marieke@knapzakvaart.nl
Datum
2 reacties

Details

De klacht

sinds 27-10-2014 kan ik niet bellen en gebeld worden en heb ik geen internet. Mijn abonnement = 1250 min + 500 mb internet. Sinds vandaag (11-11-2014) kan ik 'plots'weer bellen en gebeld worden. Internet werkt niet.
Simyo legt per mail de bal bij mij door te zeggen dat ik de kruistest niet heb uitgevoerd, toen zij me dat vroegen. Dit is onjuist, heb ik wel gedaan.

Ook verwacht ik toezegging over vergoeding van de gemaakte kosten: prepaid simkaart + 40 euro beltegoed, omdat ik bereikbaar moet zijn. (En dan heb ik t nog niet eens over de ongeveer 300 minuten telefoonkosten - vragend om een oplossing- met simyo )

De oplossing

Bezorg me per omgaande internet
Vergoeding van de gemaakte kosten: prepaid simkaart + 40 euro beltegoed tgv 2 weken niet telefonisch bereikbaar zijn.

2 reacties

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Beste mevrouw Davidse,Wij vinden het erg jammer om uw klacht hier te lezen. Wij hebben een reactie gegeven bij uw andere bericht op deze website.Vriendelijke groet,Simyo webcareSimyo.nl/forum
  2. Auteur
    fred.marieke@knapzakvaart.nl
    Datum
    ik reageer nu voortaan op de andere klachtmelding.
    Telefoon en internet werkt nu. Ik wacht nog op een reactie van Simyo mbt onkostenvergoeding ( 73,14 euro: gebeld met andere telefoon naar helpdesk + prepaid simkaart + 2x e voucher).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fred.marieke@knapzakvaart.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen