Klacht Simyo: Geen internet op telefoon

fred.marieke@knapzakvaart.nl

sinds 27-10-2014 kan ik niet bellen en gebeld worden en heb ik geen internet. Mijn abonnement = 1250 min + 500 mb internet. Sinds vandaag (11-11-2014) kan ik 'plots'weer bellen en gebeld worden. Internet werkt niet.
Simyo legt per mail de bal bij mij door te zeggen dat ik de kruistest niet heb uitgevoerd, toen zij me dat vroegen. Dit is onjuist, heb ik wel gedaan.

Ook verwacht ik toezegging over vergoeding van de gemaakte kosten: prepaid simkaart + 40 euro beltegoed, omdat ik bereikbaar moet zijn. (En dan heb ik t nog niet eens over de ongeveer 300 minuten telefoonkosten - vragend om een oplossing- met simyo )

Bezorg me per omgaande internet
Vergoeding van de gemaakte kosten: prepaid simkaart + 40 euro beltegoed tgv 2 weken niet telefonisch bereikbaar zijn.

Simyo
    Beste mevrouw Davidse,Wij vinden het erg jammer om uw klacht hier te lezen. Wij hebben een reactie gegeven bij uw andere bericht op deze website.Vriendelijke groet,Simyo webcareSimyo.nl/forum
    fred.marieke@knapzakvaart.nl
    ik reageer nu voortaan op de andere klachtmelding.
    Telefoon en internet werkt nu. Ik wacht nog op een reactie van Simyo mbt onkostenvergoeding ( 73,14 euro: gebeld met andere telefoon naar helpdesk + prepaid simkaart + 2x e voucher).

fred.marieke@knapzakvaart.nl

Ook een klacht indienen over Simyo?