Klacht Simyo: GEEN MELDING BUITEN BUNDEL BELLEN! Pas op neem geen simyo, lees eerst alle klachten op het net!!!!

JAJA

OPLICHTERS BIJ SIMYO! Ze laten je niet weten wanneer je buiten je bundel belt!! Ik heb in november een rekening van 220 euro gehad terwijl ik normalitertussen de 25 en 40 euro betaal elke maand!!! Toen ik daarover ging bellen , was een 2e rekening van bijna 230 euro al onderweg!! Gewoon oplichters zijn het. Ze willen je gewoon over je bundel laten bellen zonder daar iets van te zeggen!!! En als je niet meteen kan betalen moet je meteen 40 euro incassokosten betalen, want ja je wordt doorgestuurd en je nummer geblokkeerd als je het niet in een keer kan betalen!! Zo brengen ze heel veel mensen in de problemen, en vooral in deze economische crisis en als student! Totaal niet klantvriendelijk dus!

Geld terug van de tweede rekening! Toen ik de eerste had gekregen was de tweede al onderweg, ik wist niet dat ik buiten mijn bundel had gebeld, dus ik heb neit eens de kans gekregen iets te kunnen ondernemen! Ik ga ook zeker geen incassokosten betalen!

Ook een klacht indienen over Simyo?