Klacht Simyo: geen sms na overschrijding data limiet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 418495
Gebruiker
marijke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

provider claimt sms'jes te sturen bij overschrijding datalimiet. Deze zijn dus niet aangekomen waardoor ik een extra rekening heb van 34 euro. Ze betichten mij nu ervan dat ik de sms'jes heb weggegooid. Alsof ik voor 34 euro sms'jes ga weggooien. Dit is een principekwestie en ik ben hier niet van gediend.

De oplossing

rekening intrekken lijkt mij wel van toepassing.

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste M. Beekhuizen,

    Afgelopen week hebt u meerdere malen contact opgenomen via Facebook over dit probleem. Omdat wij het ook erg vreemd vinden dat de sms'jes niet zijn aangekomen, hebben wij destijds een onderzoek gestart en zijn langs de verschillende afdelingen gegaan. Wij hebben uiteindelijk contact voor je opgenomen met de Netwerk Specialist en zij konden bevestigen dat de sms'jes correct zijn verzonden vanuit Simyo. Naar aanleiding daarvan hebben wij ook aangegeven een verzendbewijs te kunnen leveren.

    Wij beschuldigen u er niet van dat de sms'jes door u zijn verwijderd. Wij geven dit enkel als mogelijkheid aan omdat Simyo de handelingen verder correct heeft uitgevoerd. Daarom is het ook niet mogelijk om u in deze kosten tegemoet te komen.

    Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u gerust een mail sturen naar webcare@simyo.nl.

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marijke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen rekening. Verzendbewijs is geen ontvangstbewijs!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen