Klacht Simyo: Hoge kosten internetgebruik?? 104,00??. Simyo wil mij niet tegemoet komen door mijn bundel voor de maand ter verhogen.

Anoniem

Door voor mij een onbekende oorzaak is er binnen 8uur tijd 1100MB verbruikt. In 4 uur tijd is er 700MB verbuikt, terwijl ik op dat moment aan het werk was op dek. De telefoon lag gewoon binnen in de stuurhut van het schip. Ik heb een bundel van 500MB internet waarvan ik maximaal 250MB in de maand van verbruik. Het is dus niet normaal voor mijn internetgedrag dat ik zoveel verbruik.

De dataverbruik zal zeker wel gemaakt zijn. Die discussie wil ik niet aangaan. Ik heb Simyo gevraagd om mij tegemoet te komen door het abonnement voor deze maand op maximaal te zetten, zodat ik niet zulke hoge verbruikerskosten heb. Ze willen mij hierin niet tegemoet komen. Ik neem ze dat kwalijk, want het zou schappelijk zijn als ze mij hierin tegemoet komen.

Ik heb niet voor niets een simyo simonly abonnement. Dit omdat ik het financieel niet breed heb, het is nu echt duurkoop en dat in de maand december.

Simyo is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Simyo?