Klacht Simyo: Hoger verbruik dan daadwerkelijk gebruikt

LT

Simyo rekent meer verbruik dan dat ik daadwerkelijk gemeten met mobiel heb verbruikt. Vaak ruim meer. Simyo zelf zegt dat de meting "aardig overeenkomt" terwijl er op dat moment 122 MB verschil in de meting zit. Voor zover de hulp van Simyo.

Fix het

LT
    Geen reactie van Simyo op mijn klacht
    Simyo
    Goedemorgen,

Helaas is het zo dat de meting in je toestel iets kan afwijken van het werkelijke gebruik. Het verbruik wat wij in rekening brengen is het verbruik wat geregistreerd is op het netwerk. Dit is dus het werkelijke verbruik. Het is goed mogelijk dat de teller in je toestel start op een andere datum dan de 1e van de maand of dat deze alleen geïnstalleerde apps meetelt en dus niet de apps van je toestel zelf.

Ik zie dat mijn collega op dat moment een cadeau van 1000 MB heeft gegeven en deze heb je op 30 oktober uitgepakt. Dat lijkt me dus een hele redelijke oplossing. Voor deze maand heb ik nogmaals een cadeautje van 1000 MB voor je klaargezet omdat je er maar zo kort gebruik van hebt kunnen maken.

Hopelijk is het zo opgelost. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.

Groetjes,

Simyo Webcare

Ook een klacht indienen over Simyo?