Opgelost door Simyo: iets beloofd maar niet gekregen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 60969
Gebruiker
workum
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heb op 14 mei een telefoon gekocht was toen een actie .
een Acer Liquid Z3,met een beltegoed van 43,00 euro .
Heb niet gebeld met de vraag dat dit ook gold voor bestaande klanten .
Ja zeker tot drie keer toe en ik kon mijn oude nummer behouden daar zou dan de 42,00 euro op worden bijgeschreven.
Na levering zat er een sim kaart er bij en meteen gebeld ,met de vraag over mijn beloofde beltegoed,tot drie keer toe er werd aan gewerkt en zou in orde komen .
Tot gisteren ik maar weer eens belde en toen kreeg ik te horen dat dit niet kon .
Ik voel me bedondert ,ze beloven je wat maar geven je niks .
Graag uw advies of oplossing.

mvg van der plaats

De oplossing

Mij geven wat mij is beloofd 42,00 op mijn bestaande nummer [nummer verwijderd]

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simyo is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    workum
    Datum
    Binnen een uur opgelost super !
  2. Auteur
    workum
    Datum
    Binnen een uur opgelost,daarvoor 4 dagen lang bezig nu vandaag via klachtenkompas binnen 1 uur opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
workum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen