Klacht Simyo: met een prepaid 80 euro in de min

Klachtnummer
# 17128
Gebruiker
Robert Leeferink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben bij Simyo een prepaid genomen om nooit in de min te komen. Wij zijn in de veronderstelling dat wanneer je te goed op is je niet meer kan bellen, maar wel gebeld kan worden. Toen wij de simkaart in een andere telefoon gedaan hadden zagen wij dat er allemaal apps waren. Ik ging kijken of ik nog tegoed had op mijn saldo en tot mij grote schrik zag ik dat ik 9 euro in de min stond. Ik ging kijken hoe het zo mis kon gaan. Op de site van "mijn Simyo" heb ik internet uit gezet. De volgende dag ging ik weer naar "mijn Simyo" en toen stond ik in ene 80 euro rood. Ik heb met Simyo contact opgenomen en die zeiden dat dat kon en dat hier niets aan gedaan kon worden. Wij zijn helemaal ontdaan want we hebben juist een prepaid genomen om niet in de min te komen. We wisten niet eens dat het kon. Graag zien wij dat er hier een oplossing voor komt. Wij waren hier niet van op de hoogte dat dit kon gebeuren.

De oplossing

Wij zouden het zeer op prijs stellen als Simyo dit kwijt wilt schelden. Wij hebben juist een prepaid genomen om dit te voorkomen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Simyo is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen