Opgelost door Simyo: Onbegrip voor de ontstane situatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 485229
Gebruiker
H. Pilipiec
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Sinds jaar en dag maak ik gebruik van prepaid Simyo. Ook maak ik gebruik van automatisch opwaarderen.
Na een hele tijd ziek geweest te zijn heb ik vandaag weer met mijn gsm willen bellen. Ik kreeg echter geen verbinding. Aan de instelling van de gsm lag het niet. Dus ben ik gaan inloggen op mijn Simyo. Mijn gsm nummer was daar niet bekend. Uiteindelijk toch terecht gekomen bij de klantenservice van Simyo. De medewerkster van Simyo vertelde mij dat ik geen account meer had. Ik had langer dan 6 maanden niet gebeld!
Ook heeft Simyo tot twee keer toe een e-mail naar mij verzonden met de mededeling dat ik zes maanden geen gebruik heb gemaakt van Simyo en zodoende mijn account beëindigd werd. De e-mails heb ik in postvak in niet ontvangen. Waarschijnlijk zijn de e-mails in de spam terechtgekomen. Waarom verstuurd Symio deze berichten niet via Sms?
Ook mijn resterend tegoed heb ik nooit terugontvangen!
Half Nederland ligt al maanden “ plat” vanwege Corona.
Jammer dat Simyo hier geen begrip voor heeft!
Net nu kan een bedrijf laten zien dat ze werken met een menselijke maat!

De oplossing

Mijn gsm nummer herstellen en mijn tegoed terugboeken

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Hoi Helmut,

    Wat vervelend dat je door langdurige ziekte onze mails over het afsluiten van je nummer gemist hebt! 😥

    Zoals je zelf aangeeft hebben we daar meerdere e-mails over verstuurd, maar die zijn waarschijnlijk in je spambox beland. Inmiddels is je aansluiting helemaal uit de lucht, dus als je weer gebruik wilt maken van onze diensten dan zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Ik kan het nummer helaas niet meer terughalen. Sorry voor het ongemak!

    Volgens onze gegevens had je nog € 9,29 beltegoed over. Dit beltegoed kunnen we nog wel op verzoek toevoegen aan de nieuwe of andere (Prepaid) aansluiting. Als je na het plaatsen van je bestelling even een mailtje stuurt naar webcare@simyo.nl dan maken we dat graag voor je in orde 😊

    Heb je hier nog vragen over? Of kan ik je nog ergens anders mee helpen? Let me know!

    Groetjes,
    Bas van Simyo Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H. Pilipiec
Datum
Uiteindelijke oplossing
Simyo heeft mijn klacht snel opgepakt. Helaas kon ik mijn bestaande telefoonnummer niet meer terugkrijgen. Wel mijn resterend beltegoed. Ik ben tevreden met de aangeboden oplossing. Bedankt.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen