Klacht Simyo: Onterecht internet gebruik in rekening gebracht via mobiel netwerk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385256
Gebruiker
Daantje82
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Provider brengt data kosten in rekening (€7,42), terwijl er een data bundel is aangeschaft. Klantenservice doet niks met het aangeleverde bewijs van aangeschafte bundel en verbruik wat "binnen" de bundel dus viel. Raad dit bedrijf ten zeerste af, zijn puur uit op geld

De oplossing

verbruik corrigeren

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi,

    Ik zie inderdaad dat er kosten voor internet zijn gerekend. Er heeft namelijk internetverbruik zonder databundel plaatsgevonden. Daarna is er pas een bundel aangeschaft, die meteen is ingegaan. Dit verklaart de extra kosten.

    Simyo is zeker niet puur uit op geld, wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk te helpen. De kosten zijn terecht, hier kunnen we dus ook niks meer aan veranderen.

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Daantje82
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Heb 8 augustus 16.02u data ingeschakeld om de bundel aan te schaffen (kan namelijk niet zonder data/wifi). Mijn bundel zou daarna meteen ingaan, kan hooguit een paar mb zijn geweest om de bundel in de app te activeren want de bundel is volgens Simyo direct actief (staat in de bevestiging mail van 8 augustus 16.02 uur). Niet dus, ze hebben hem pas geactiveerd vanaf 9 ipv 8 augustus, staat in de specificatie. Dus wel degelijk uit op je geld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?