Klacht Simyo: Oplichters

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 684130
Gebruiker
degreeftom79
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wordt niet serieus genomen met internetfraude

Gewenste oplossing

Mijn geld terug wat ik niet heb verbruikt , omdat iemand anders mij gehacked heeft
Geboden oplossing
Doen helemaal niks
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Tom,

    Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je een klacht hebt!

    Wij nemen fraude heel serieus bij Simyo. Ik ben daarom gelijk even met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie dat je internetverbruik buiten je bundel hebt gehad. Ik zal je uitleggen wat er is gebeurd. Omdat je geen internetbundel hebt en de optie "Internet in Nederland" aan hebt staan in Mijn Simyo, heb je €0,15 cent per MB verbruikt. Hierdoor is je beltegoed opgegaan.

    Wij hebben je in de e-mail van 17 augustus geïnformeerd hierover met de tekst "Let op: Mobiel internet staat standaard aan op je simkaart. Zonder bundel betaal je € 0,15 per MB. Wil je geen gebruik maken van mobiel internet? Zet dit dan uit op Mijn Simyo in de instellingen." Ook ben je op 24 augustus opnieuw gewaarschuwd per e-mail dat je internet verbruikt zonder bundel en dat je hier dus €0,15 cent per MB voor betaald. Er is dus geen sprake geweest van fraude en je bent ook niet gehackt geweest. Ik hoop je hier iets mee gerustgesteld te hebben

    Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Groetjes,

    Simyo Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen