Klacht Simyo: Simkaart niet ontvangen

Klachtnummer
# 311178
Gebruiker
klacht-1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een simkaart besteld en betaald maar niets ontvangen

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi!

    Ik snap dat dat onprettig is! Als je voor iets betaalt, wil je het graag zo gauw mogelijk in huis hebben. Ik kan het nummer dat je hebt achtergelaten niet terug vinden in het systeem, maar dat zou kunnen komen doordat dat wellicht geen Simyo nummer is. Wil jij je Simyo gegevens e-mailen naar webcare@simyo.nl? Dan kan ik heel snel voor je uitzoeken of je simkaart verzonden is, en wat de status daarvan is. Mocht er iets mis zijn gegaan, dan gaan we dat onmiddellijk voor je oplossen.

    Tot daar!

    Met vriendelijke groet,
    Simyo Webcare

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen