Klacht Simyo: Valse belofte: wel aansluitkosten berekend

Klachtnummer
# 68570
Gebruiker
morat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb via internet abonnement afgesloten. In de maand mei zou er geen aansluitkosten worden berekend. Je zag dat ook staan met het afsluiten: berekend en gelijk er weer afgetrokken! Maar nu staat op mijn eerste faktuur wel de 14,95 euro berekend! Gebeld met hen: "helaas mevrouw, er is bij ons geen actie hierover bekend....."was hun antwoord! Belachelijk! ben toch niet voor niets daarom overgestapt!

De oplossing

Wens gerechtigheid en terug storting van 14,95 euro aansluitkosten

1 reactie

  1. Auteur
    Simyo
    Datum
    Beste M. Mols,Wij hebben geen actie gehad waarbij de aansluitkosten werden vergoed. Wat vervelend dat u onder die indruk was tijdens het afsluiten van uw abonnement.
    Het kan zijn dat u een dergelijke aanbieding heeft gezien van een andere aanbieder. Simyo aansluitingen zijn ook te verkrijgen bij derden, op websites die aansluitingen van meerdere providers aanbieden. Om van zo'n actie gebruik te maken, dient u dan via die weg te bestellen.
    Op de website Simyo.nl heeft zo'n actie niet bestaan. De aansluitkosten bedragen daar € 14,99. Daar is al een geruime periode geen wijziging in geweest.Ik kan u dus helaas geen ander antwoord bieden dan dat van mijn collega's. Vriendelijke groet,
    Simyo webcareSimyo.nl./forum

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen