Opgelost door Simyo: Waarom slechts 50% terug gekregen?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 688608
Gebruiker
Dejee
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In augustus zijn er veel sms'jes verstuurd naar mijn telefoon, net de tijd dat ik aan het fietsen was in Portugal. Re Simyo: ""Zoals mijn collega heeft aangegeven zou dit het werk kunnen zijn van een flubot. Op deze manier heeft u zelf niet bewust deze berichten verstuurd, maar is dit het werk van internetcriminelen. ""
Mijn vraag: "Waarom krijg ik slechts de helft van de 5,50 euro vergoed?"

Gewenste oplossing

Liefst 100% terug krijgen.
Geboden oplossing
Na een flubot-aanval, waarbij ik een paar uur lang sms'jes kreeg gestuurd, kreeg ik toch 100 % terug van Simyo. Klasse.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Dejee
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Simyo
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi A.M. Jong,

    Bedankt voor je bericht. Jammer om te horen dat je slachtoffer bent geweest van flubot!

    Ik kan het me voorstellen dat je baalt van deze kosten. Alhoewel de kosten je eigen verantwoordelijkheid zijn, heb ik ervoor kunnen zorgen dat de kosten voor deze keer volledig vergoed kunnen worden. Houdt er rekening mee dat dit een uitzondering is geweest. Ik zie dat je per e-mail tips van mijn collega's hebt gekregen om dit te voorkomen in de toekomst. Ik raad aan om deze tips goed door te nemen.

    Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

    Groetjes,

    Simyo Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Simyo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen