Klacht Simyoshop.com: Te laat Ingeleverde Samsung galaxy S4 blauw

Klachtnummer
# 46542
Gebruiker
Sozano23@hotmail.com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste PostNL,

Laatst heb ik bij Simyoshop een Samsung galaxy S4 blauw gekocht. Volgens Simyoshop zou het product binnen 1 werkdag thuis zijn. Nu zit ik al 3 dagen te wachten maar ik heb nog niks binnengekregen.

https://www.abnamro.nl/nl/ideal/identification.do?randomizedstring=9152903477&trxid=50001461724985

Hier kunt u zien dat ik heb betaald.

Met vriendelijke groet,

Hayaan

De oplossing

Ik wil mijn Samsung galaxy Opgestuurd hebben, want ik heb ervoor betaald en je hebt recht om het product te krijgen wanneer je iets betaald. Zo niet wil ik graag mijn betaalde bedrag terugkrijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Simyoshop.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties