Klacht singapore airline: duidelijkere berichtgeving bij boeking

Klachtnummer
# 289925
Gebruiker
Jenw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb geboekt via Webjet australia voor een Singapore airlines vlucht op 18/03/2018 van Amsterdam naar Townsville. Deze wilde ik cancellen omdat ik in Nederland blijf voor een jaar maar plotseling zegt u nu dat ik deze vlucht kan cancellen maar dat ik mijn geld niet terug krijg, het blijft vastzitten tot 20/10/2018 en ik voor die tijd een zelfde vlucht boek onder dezelfde naam want anders ben ik alles kwijt! Sorry maar dat is heel onredelijk en niet aangegeven bij de booking!

De oplossing

ik wil mijn geld terug of de uiterste boekings datum van 20/10/2018 moet weggehaald worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat singapore airline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over singapore airline?