Klacht singapore airline: Meer openheid in door Airline Carriers aan hun passagiers mbt opgelegde ticket- en reis voorwaarden

Klachtnummer
# 277165
Gebruiker
H.B.W. Brandjes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit voorval zal ongetwijfeld bij meerdere IATA leden van kracht. Door verwacht natuurgeweld is enkele weken geleden besloten om geen gebruik te maken van een tussenvlucht! Passagier beseft wel, wat de consequenties zijn voor een No Show en informeert SIA bij een van zijn ticketing offices.Nadere info bij een bezoek aan SIA, brengt aan het licht, dat zich het risico voordoet, dat de derde, opvolgende en laatste vluchtdeel door luchtvaartmaatschappij ongeldig verklaard kan worden! Aldus worden getroffen passagiers opgezadeld met extra kosten voor terugvlucht richting Europa! In reisdocumenten (Booking Reference en Travel itenary TI) wordt daarover niets over vermeld. In TI wordt wordt slechts melding gemaakt van SIA Conditions of Contract (CoC). Intense bestudering van deze CoC geeft in zeer bedekte termen weer, welke ingrijpende financiële consequentie weer voor betrokken reiziger(s) treffen.

De oplossing

Luchtvaart maatschappijen dienen veel meer informatie aan hun reizigers te verstrekken, indien zij hun reisplan aanpassen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat singapore airline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over singapore airline?