Klacht singapore airline: Vlucht paar dagen voor vluchtdatum geannuleerd.

YB16

Al een tijd wilde ik met mijn gezin op vakantie naar Maleisi√ę en iedereen adviseerde om te vliegen met Singapore Airlines. Omdat ik met mijn vrouw en twee kinderen van 3 en 1 jaar reisde leek Singapore Airlines de ideale vliegmaatschappij te zijn voor deze vlucht. Helaas bleek dit anders te zijn dan waar we op hoopten.

Vlucht werd paar dagen voor vluchtdatum geannuleerd. Hierdoor waren we de resterende dagen van onze "vakantie" alleen maar naar tickets aan het zoeken en niet meer echt op vakantie. Uiteindelijk waren we noodgedwongen om veel duurdere tickets aan te schaffen en met overstap in London op een ander vliegveld dan waar ik was geland. Hierdoor moest ik dus ook nog hoge taxi kosten maken.

Dit was mijn eerste keer met Singapore Airlines want ik hoorde iedereen lovend over ze spreken. Hier ben ik het niet mee eens en voor mij in ieder geval niet meer, tenzij zij met een gepaste oplossing komen.

Excuses dat er laks werd omgegaan met het komen met een oplossing op het moment dat we tickets nodig hadden.

Kosten van de geannuleerde vlucht terugstorten.

Compensatie van de kosten die zijn gemaakt voor duurdere tickets + taxi kosten.

Compensatie telefoon kosten, we hebben lang in de wacht gestaan zonder dat er iets werd gedaan. Dit heeft veel tijd en beltegoed gekost.

Wij vinden dat singapore airline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

YB16

Ook een klacht indienen over singapore airline?