Klacht singapore airline: Vlucht paar dagen voor vluchtdatum geannuleerd.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 432283
Gebruiker
YB16
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al een tijd wilde ik met mijn gezin op vakantie naar Maleisi√ę en iedereen adviseerde om te vliegen met Singapore Airlines. Omdat ik met mijn vrouw en twee kinderen van 3 en 1 jaar reisde leek Singapore Airlines de ideale vliegmaatschappij te zijn voor deze vlucht. Helaas bleek dit anders te zijn dan waar we op hoopten.

Vlucht werd paar dagen voor vluchtdatum geannuleerd. Hierdoor waren we de resterende dagen van onze "vakantie" alleen maar naar tickets aan het zoeken en niet meer echt op vakantie. Uiteindelijk waren we noodgedwongen om veel duurdere tickets aan te schaffen en met overstap in London op een ander vliegveld dan waar ik was geland. Hierdoor moest ik dus ook nog hoge taxi kosten maken.

Dit was mijn eerste keer met Singapore Airlines want ik hoorde iedereen lovend over ze spreken. Hier ben ik het niet mee eens en voor mij in ieder geval niet meer, tenzij zij met een gepaste oplossing komen.

De oplossing

Excuses dat er laks werd omgegaan met het komen met een oplossing op het moment dat we tickets nodig hadden.

Kosten van de geannuleerde vlucht terugstorten.

Compensatie van de kosten die zijn gemaakt voor duurdere tickets + taxi kosten.

Compensatie telefoon kosten, we hebben lang in de wacht gestaan zonder dat er iets werd gedaan. Dit heeft veel tijd en beltegoed gekost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat singapore airline hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
YB16
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over singapore airline?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen