Klacht Sir pete: Besteld product word maar niet geleverd

Klachtnummer
# 285780
Gebruiker
Mauricio199
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 1,5 maand terug 2 velgen besteld bij webshop sir-pete t.w.v 150,-. Na 6 dagen kreeg ik een verkeerd geleverd product binnen. Dit gemeld bij de verkoper en hij vertelde mij dat hij een fout had gemaakt en dat ze naar iemand anders heen moesten. Deze heb ik toen verstuurd naar de daarbij behorende klant, op mijn kosten. En de gene die mijn velgen zou hebben heeft ze toen Naar mij gestuurd na 4 dagen kreeg ik velgen binnen maar niet de goede dus heb ik weer contact op genomen met het bedrijf. Dit keer via facebook omdat ze op de mail niet reageren en de telefoon ook niet opnemen. Ik heb de velgen die niet goed waren weer terug gestuurd naar het bedrijf: Sir-pete, inderdaad weer op mijn kosten. Sir pete zegt meerdere keren dat het deze week binnen komt en de week erop is het er nog niet. Nu wacht ik al ruim een maand en nog steeds heb ik mijn velgen niet binnen. Ik kan mailen en bellen wat ik wil maar ik krijg geen gehoor.

De oplossing

geld terug of de juiste velgen geleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sir pete hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sir pete?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen