Klacht sirado: Gouden armband tot 2x toe stuk, GEEN garantie

JGerritsen

Voor mijn afstuderen heb ik een mooie, gouden armband uitgezocht bij Sirado. Helaas brak na enkele dagen het armbandje bij de sluiting en ben ik hiermee terug gegaan. Binnen 2 weken kwam er een nieuwe armband binnen. Deze ging echter binnen 1 dag weer op dezelfde wijze stuk waardoor ik de armband ben verloren. Na gebeld te hebben met het bedrijf, vertelde de bedrijfsleider mij dat dit niet hun schuld was en ik kon fluiten naar mijn armband. Wel bood hij mij 15% korting bij mijn volgende aankoop, bespottelijk!
Hierna heb ik gemaild hier niet mee akkoord te gaan, maar meneer heeft mij sindsdien genegeerd.

Ik verwacht iets meer dan '15 procent korting bij mijn volgende aankoop', ik zal hier namelijk met deze regeling nooit meer wat kopen en iedereen afraden dit te doen. een nieuwe armband of ten minste een regeling waar we de schade 50/50 delen.

Wij vinden dat sirado hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over sirado?