Klacht Sisow: Artikel niet leverbaar, aankoop geannuleerd, maar geld nooit teruggekregen.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 284977
Gebruiker
margo.t
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste, ook ik ben gedupeerde van de site www.nonstopplayer.nl
Ik bestelde er in het voorjaar een mediaplayer (bedrijf Multimediaexpert, Dhr. R. Sahin). Ik betaalde online met bankkaart, en hoewel de leverancier inmiddels reeds online toegaf dat het artikel niet geleverd kan worden het geld eerstdaags zou terugstorten, heb ik tot op heden niets ontvangen of gehoord. Meerdere e-mails en een ingebrekestelling hebben mij ook niet verder geholpen... kunt u hierin nog bemiddelen?
Ter info: ik betaalde 79,00€ op 19 maart 2017.

De oplossing

Ik zou mijn geld graag teruggestort krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag meneer Tolleneer,
    Helaas moeten wij u mededelen dat wij ook geen contact meer hebben met de betreffende webshop.
    Ook hebben wij onze samenwerking verbroken met deze website.
    Wij raden u aan politieaangifte te doen via de website van de Politie.
    U kunt ook de uitleg van de betreffende webshop lezen op de website van MultiMediaExpert/Nonstopplayer
    Helaas kunnen wij u niet anders berichten.
    Met vriendelijke groet,
    Sisow

Uiteindelijke oplossing

Auteur
margo.t
Datum
Uiteindelijke oplossing
Hoewel andere gedupeerden wél een oplossing kregen, is dit voor mij helaas niet het geval.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Sisow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen