Klacht Sisow: artikelen nog niet thuis gekregen

Klachtnummer
# 92540
Gebruiker
gizz
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik had vorig 2 weken een waterpijp besteld , er stond dat de levertijd 4 tot 7 werkdagen was, het is nu na 2 weken en ik heb ze nogsteeds niet binnen, ik heb zelfs geen eens een mail ontvangen van de website over de code om me pakket te kunnen volgen, toevallig keek ik vandaag terug naar mijn bankrekening, en ik zag dat het geld is over geschreven naar een persoon en niet die waterpijp winkel, dat persoon heette M prinzse.
Toen kopierde ik zijn rekeningnummer en plakte die op google toen kreeg ik veel klachten van mensen waar die rekening nummer terug kwam, dus het gebeurde dus vaker.
Rekening nummer was : NL40 INGB 0654 8807 35

Gewenste oplossing

Ik wil die producten zo snel mogelijk ontvangen, anders wil ik mijn geld terug!

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Geachte mevrouw El Idrissi,Spijtig om te lezen dat het product nog niet aan u is geleverd.
    Sisow faciliteert de betalingen voor webshops. Wij adviseren u om de klacht bij de webshop in te dienen of anders bij klachten@sisow.nl, met daarbij een kopie van het betalingsbewijs toegevoegd.Team Sisow

Ook een klacht indienen over Sisow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen