Opgelost door Sisow: Ik heb betaald, maar nog niets ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 331182
Gebruiker
Oranjebamboe1000
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een fiets besteld bij onzefiets.nl en de betaling is via Sisow gegaan. Ik heb echter geen bevestigingsmail of een link waarin ik de bestelling kan volgen ontvangen.

De oplossing

Ik heb eerder contact opgenomen bij een medewerker van onzefiets.nl.
En zou van hun een mailtje krijgen om de fiets te tracken. Die heb ik niet ontvangen en sindsdien ben ik ook niet meer in staat om contact op te nemen zowel telefonisch als via de mail. Vervolgens heb ik gesproken met een medewerker van sisow en die heeft mij gezegd een klacht in te dienen met bewijzen en dan zouden die worden ingekeken.

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Beste heer/mevrouw Altin,

    Graag ontvangen we van u een mail met alle gegevens.
    Deze kunt u sturen naar klachten@sisow.nl
    We zien de mail graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet, Sisow

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Oranjebamboe1000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sisow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen