Klacht Sisow: Landtelescoop besteld bij Metem

Klachtnummer
# 164842
Gebruiker
monsjou3301
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In Oktober 2015 bestelde ik de National Geographic Landtelescope bij Metem. In November was deze nog niet geleverd, dus begon ik met bellen. Er was een probleem met de levering, dus het zou pas December worden.

In December geen levering en ook geen bericht. Na meerdere keren bellen eindelijk antwoord, het zou nu Januari 2016 worden.

Uiteraard toen ook niet geleverd en nadat ik begin Maart 2016 nog steeds niks ontvangen heb, heb ik wederom gebeld: de telescoop zou helemaal niet geleverd worden, maar ik mocht een andere uitzoeken.
Dat wilde ik niet, dus mijn geld zou teruggestort worden.

Inmiddels zijn we weer bijna 2 maanden verder, staat het geld niet op mijn rekening en worden ook mijn telefoontjes niet meer opgenomen!!

De oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sisow is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sisow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen