Klacht Sisow: lippenstift doosje

Klachtnummer
# 169774
Gebruiker
muis
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Had voor mijn moeder op 1 mei een lippenstiftdoosje met spiegeltje besteld en het zou twee dagen duren dan zou het geleverd worden,dat is mooi op tijd dacht ik wilde het haar geven voor moederdag maar tot op vandaag nog niets ontvangen

De oplossing

Het liefste had ik natuurlijk het lippenstiftdoosje en anders het geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend te horen dat u deze ervaring heeft met één van onze klanten. Sisow verzorgd de betaling tussen u en de website. In deze kunnen wij alleen een bemiddelende factor zijn. Wij verzoeken u vriendelijk een mail te sturen naar klachten@sisow.nl met daarbij ook een kopie van de betaling, zodat wij de bemiddeling voor u kunnen opstarten. Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Sisow BV

Ook een klacht indienen over Sisow?