Opgelost door Sisow: product besteld en betaald maar niet ontvangen

# 119188
decordron

op 23 06 2015 heb ik een heider cfx zaklamp besteld en per ideaal betaald kreeg na een week een mail kan hem nog niet leveren nu na 4 weken en 4 mails en ik denk 50 x gebeld geen reactie meer krijg nu het idee dat ik opgelicht bent ik hoop dat u mij kunt helpen vriendelijke groet van cor van de merwe

ik wil hem geleverd hebben heb hem hard nodig voor goede verlichting op mijn handbike
{rolstoelfiets ik heb geen benen veiligheid in verkeer is voor mij belangrijk}
V;LGENDE VELD HOPELIJK GOED INGEVULD NAMELIJK MIJN BANKREKENINGNUMMER

Geachte heer van de Merwe,

Wij hebben uw melding op Klachtenkompas in goede orde ontvangen. Uw klacht hebben wij in behandeling.

Sisow is de betaalprovider van vele webshops. Wij verwerken o.a. de iDeal transacties die door consumenten worden gedaan.Dit betekent dat wij in de koopovereenkomst tussen u en de webshop geen partij zijn. Daarom hebben wij uw klacht doorgestuurd naar de verantwoordelijke website, zij zijn en blijven verantwoordelijk voor dan wel levering, dan wel terugbetaling van het betaalde bedrag.

Wij bemiddelen graag voor u met de website. Mocht u meer informatie wensen, dan kunt u contact opnemen met Sisow op telefoonnummer 085 2734 734.
    decordron
    ik zou het bijzonder op prijs stellen als jullie blijven bemiddellen ik weet bij god niet hoe ik contact moet leggen bij deze webshop
    ik ik zou hem toch graag geleverd willen hebben ze mogen met mij ook contact zoeken zou wel zo klantvriendelijk zijn b.v.d
    decordron
    de naam van de webwinkel cq bedrijf is metem international bv
    kabelweg 43 amsterdam
    Geachte heer van de Merwe,

Zodra wij iets vernemen van de webshop, zullen wij u berichten.
    Geachte heer van de Merwe,

Wij hebben van de webshop vernomen dat zij het bedrag aan u hebben teruggestort.

Graag vernemen wij van u wanneer u de betaling retour heeft ontvangen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sisow BV
    decordron
    beste klachten compas als ik de retour betaling heb ontvangen dan licht ik jullie meteen in alleen vraag ik me eigen af of dat bedrijf mijn banknummer weet daar een derde de betalingen regelt voor hun kunt u dat nakijken voor mij met vriendelijke groet cor van de merwe
    Geachte heer van der Merwe,

Uw rekeningnummer is bij Sisow bekend en het bedrag zal hierop worden teruggestort.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Chantal Fredriksz
    decordron
    beste Chantal Fredriksz ik zal zeker direct een reactie plaatsen aan u als de betaling is voldaan dank u wel tot nu toe voor al het goede werk wat u doet met vriendelijke groet en tot schrijfs cor van de merwe
    decordron
    allereerst harstikke bedankt wat jullie voor mij hebben gedaan ik heb zojuist een betaling van het gehele bedrag binnen gekregen ik ben daar heel erg blij mee want zoals ik jullie al verteld had ik ben invalide ik heb geen benen meer dus een heel kleine uitkering dus je kan je wel voorstellen dat dit een geschenk uit de hemel is nogmaals erg bedankt en tot horens ik zal ook nog een review schrijven veel gezondheid toegewenst5 decordron
    decordron
    zoals ik al had vermeld hebben jullie mij waanzinnig goed geholpen nu opnieuw zoeken naar een veilige rolstoelfietsverlichting hopelijk zonder jullie hulp even een klein grapje vanwege de spanning heel heel erg bedankt lieve groetjes cor van de merwe

Ook een klacht indienen over Sisow?