Klacht Sisow: slot

Klachtnummer
# 145031
Gebruiker
edwin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

goededag
ik heb 14-11-2015 een bestelling gedaan en betaald maar ik heb nog steeds niet gehad
begunstigde stichting sisow inzake am scooters 36.43 euro

De oplossing

wil graag mijn geld terug

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Geachte heer van Beijnen,

    Hartelijk dank voor uw melding. Echter hebben wij meer informatie nodig. Daarom wil ik u verzoeken om uw klacht te e-mailen naar klachten@sisow.nl met daarbij een kopie van uw betaling. Zodat wij uw vraag kunnen doorsturen naar de webwinkel. Sisow is de betaalprovider, echter blijft de webwinkel verantwoordelijk voor levering en of terug storting van uw geld. Wij wachten uw bericht af.

    Met vriendelijke groet,

    Sisow BV

Ook een klacht indienen over Sisow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen