Klacht Sisow: Wel betaald niks ontvangen

Klachtnummer
# 282962
Gebruiker
W.kombrink
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb op 20-11-een kaasletter besteld bij lekkernederlandbv het geld is via sisow van mijn rekening gehaald maar nog steeds niets ontvangen .ik heb ook gereageerd bij lekkernederlandbv maar daar vragen ze een klantennummer die ik niet heb.
Het kenmerk op de afschrijving is:0050003014303214.mijn rekeningnr.nl60ingb0005597780.
Ik zou graag het betaalde bedrag terug krijgen.

De oplossing

Het bedrag dat ik betaald heb terug krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    Sisow
    Datum
    Beste mevrouw Kombrink,
    Naar aanleiding van bovenstaand bericht, hebben wij uw betaling kunnen traceren en zullen wij klacht doorsturen naar de bewuste webhouder, met het verzoek om dit met u op te lossen. Zij zijn namelijk verantwoordelijk voor de levering en/of retour betalingen. Wij zijn hierin geheel geen juridische partij.
    Vertrouwende u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd en er vanuit gaande dat dit correct zal worden opgelost.
    Met vriendelijke groet.
    Sisow Payment Provider.
    Marjo Blommers

Ook een klacht indienen over Sisow?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen