Klacht Sissy-Boy: GEEN LEVERING SISSY BOY MEUBELS

Geen bank

Geen levering Sissy Boy Meubels.
Donderdag zouden mijn meubels ( bestel datum oktober 2017) geleverd worden. Op de ochtend van levering een heel kort telefoontje dat deze levering niet door kon gaan zonder enige andere info.
Direct mail naar Sissy Boy verzonden zonder enig reactie, vandaag meerdere keren gebeld. Niemand kan mij vertellen wat er precies aan de hand is, waar de bank en stoelen zijn en wan. ik deze kan verwachten.
Erg ongemakkelijk aangezien ik een gezin heb met 2 kleine kids en volgende week een verjaardag heb thuis. HOE DAN ZONDER BANK.

Meer info over verdere levering, tijd...Coulance, redelijke korting en tegemoetkoming.
Het aller liefst zo snel mogelijk onze bank

sissy-boy
    Hallo,

Wat ontzettend vervelend dat de uitlevering niet heeft plaatsgevonden volgens afspraak. Excuus daarvoor!

Ik heb de transporteur gevraagd uiterlijk vandaag uitsluitsel te geven over de status van jouw levering. Ik kom later vandaag bij je terug met een inhoudelijke reactie.
    sissy-boy
    Hallo,

We hebben inmiddels contact gehad met de transporteur. Deze geeft aan dat jouw bank aanwezig is en klaar voor transport. Ze hebben je vandaag gebeld, maar kregen je telefonisch helaas niet te pakken. Graag plannen zij een nieuwe bezorgafspraak met je in.

Omdat we begrijpen dat deze gang van zaken erg vervelend is, bieden wij je graag een kadokaart aan t.w.v. €50,-. We horen graag of jij je in dit aanbod kunt vinden.

Sabine
    Customer Service Sissy-Boy

Ook een klacht indienen over Sissy-Boy?