Klacht Sissy-Boy: Punten (geld) moeten binnen een week worden uitgegeven anders vervallen de punten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 324863
Gebruiker
Inge Breedveld
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is de klacht aan sissy boy:
Geachte mevrouw, meneer,
Het beleid wat jullie hanteren mbt het sparen van punten om daarmee korting te krijgen op een volgende aankoop ervaar ik als zeer klantonvriendelijkheid. Ik ben een goede klant van jullie, maar wil niet onder druk gezet worden. Ik zou die gespaarde punten, omgezet in geld, toch moet kunnen inzetten wanneer ik graag iets bij jullie koop?! Ik voel me onder druk gezet om het bedrag nu binnen een week uit te geven. Eerder zal ik sissy-boy mijden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Jaren geleden had ik mijn stempelkaartjes netjes bewaard en die bleken ook ineens niets meer waard te zijn.
Doordat jullie systeem mijn e-mailadres niet accepteerde ben ik ook al heel veel korting misgelopen omdat de punten niet werden opgeslagen.
Het geeft mij het gevoel dat ik steeds blij word gemaakt met een dode mus.
Het leek me goed u hiervan op de hoogte te stellen. Dan kunt u uw klantenservice verbeteren.
Vriendelijke groeten,
Inge Breedveld

De oplossing

Dat ik zelf mag bepalen wanneer ik mijn punten (korting) inzet.

1 reactie

  1. Auteur
    Inge Breedveld
    Datum
    Ik ben erg benieuwd naar de reactie van Sissy-boy over mijn klacht ivm gebruik kunnen maken van de door hen beloofde korting op een moment dat het mij uitkomt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Inge Breedveld
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen contact opgenomen. Ze hebben er niets mee gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sissy-Boy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen