Klacht Sissy-Boy: Punten (geld) moeten binnen een week worden uitgegeven anders vervallen de punten.

Inge Breedveld

Dit is de klacht aan sissy boy:
Geachte mevrouw, meneer,
Het beleid wat jullie hanteren mbt het sparen van punten om daarmee korting te krijgen op een volgende aankoop ervaar ik als zeer klantonvriendelijkheid. Ik ben een goede klant van jullie, maar wil niet onder druk gezet worden. Ik zou die gespaarde punten, omgezet in geld, toch moet kunnen inzetten wanneer ik graag iets bij jullie koop?! Ik voel me onder druk gezet om het bedrag nu binnen een week uit te geven. Eerder zal ik sissy-boy mijden. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Jaren geleden had ik mijn stempelkaartjes netjes bewaard en die bleken ook ineens niets meer waard te zijn.
Doordat jullie systeem mijn e-mailadres niet accepteerde ben ik ook al heel veel korting misgelopen omdat de punten niet werden opgeslagen.
Het geeft mij het gevoel dat ik steeds blij word gemaakt met een dode mus.
Het leek me goed u hiervan op de hoogte te stellen. Dan kunt u uw klantenservice verbeteren.
Vriendelijke groeten,
Inge Breedveld

Dat ik zelf mag bepalen wanneer ik mijn punten (korting) inzet.

Inge Breedveld
    Ik ben erg benieuwd naar de reactie van Sissy-boy over mijn klacht ivm gebruik kunnen maken van de door hen beloofde korting op een moment dat het mij uitkomt.

Inge Breedveld
Geen contact opgenomen. Ze hebben er niets mee gedaan.

Ook een klacht indienen over Sissy-Boy?