Opgelost door Sitecom: Installatie aan huis zeer slecht

AndreRemmerden

Via Ziggo modem een slecht wifi signaal in bepaalde delen van het huis. Oplossing: Sitecom WLR-7100 AC1200 router (dual band) gekocht en een wifi extender. Alles geinstalleerd, maar ontvangst bleef slecht. Monteur van Sitecom langsgekomen en deze stelde dat signaal niet optimaal was en om dit te optimaliseren we het beste een homeplugs en wifi adapters konden kopen . Zo gezegd, zo gedaan, gekocht een Sitecom LN-551 mini homeplug en 2 Sitecom WLA 3001 mini adapters voor de 5 ghz verbinding. Alles geinstalleerd, maar werkt nog steeds niet goed. Wederom een monteur van Sitecom langs gehad, deze stelde dat het allemaal niets helpt en dat ik voor een goede internet verbinding maar kabels moet gaan aanleggen. Heb dus voor een paar honderd euro spullen gekocht en monteurs laten langskomen voor NIETS. Ben weer terug bij Ziggo modem en werkt beter dan met Sitecom!!! Heb klacht bij Sitecom gemeld, maar niets van gehoord. Erg slecht deze service.

Wil minimaal het bedrag van het bezoek van de laatste monteur terug, dit is 75 euro en het bedrag voor de 2 homeplugs (50 euro) en de wifi adapters (30 euro). Deze stuur ik graag terug!!. Het advies is zo tegengesteld van de 2 monteurs die mij hebben bezocht, van de een moest ik extra spullen kopen en de ander zegt dat het niets doet en dat ik beter een kabel kan gaan aanleggen.

Wij vinden dat Sitecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

AndreRemmerden
    Sitecom heeft de klacht perfect afgehandeld, kosten voor monteurs zijn terugbetaald. Snelle en goede service.

AndreRemmerden

Ook een klacht indienen over Sitecom?