Klacht Sitecom: Sitecom moet elke gedupeerde een oplossing bieden voor hun onbruikbaar geworden camera

L. Setz

Ik heb enkele jaren geleden een dure WLC-2000 cam van Sitecom gekocht. Begin dit jaar maakte deze geen contact meer met de bijbehorende IOS app. Dan heb je dus helemaal niets meer aan de camera. Speurwerk via internet leverde op dan het bedrijf dat de software maakt voor de app failliet is. De app werkt dus gewoon niet meer. Sitecom biedt als 'oplossing' aan om met een geldige aankoopbon terug naar de winkel te gaan of anders via hun site contact te zoeken. Dat laatste is best een probleem. Helaas heb ik de aankoopbon niet meer. Dat is vervelend maar ik word nu door Sitecom opgezadeld met een probleem dat toch totaal bij hen ligt. Dat vind ik. Ik heb een dure camera die niet kapot is maar die niet meer kan functioneren door een softwareprobleem waarvan ik vind dat Sitecom dit moet regelen / oplossen! Iedereen die geen aankoopbon meer heeft, heeft dus niet te maken met een kapot product maar wel met vette pech. En is dus gedupeerd. Sitecom moet haar verantwoordelijkheid nemen en IEDEREEN een passende oplossing bieden. Wel of geen aankoopbon. Het product zelf is immers niet kapot.

Sitecom moet iedere gedupeerde met een onbruikbaar geworden WLC-2000 camera een passende oplossing bieden. Wel of geen aankoopbon. Het bedrijf heeft namelijk zelf het probleem veroorzaakt en moet iedereen tegemoet komen. Indien er geen aankoopbon meer is, dient het bedrijf zelf hun onbruikbaar geworden camera terug te nemen en te zorgen voor een vergelijkbaar wel werkend alternatief.

Wij vinden dat Sitecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!