Wij vinden dat Sitecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sitecom: Zijn niet voor rede vatbaar.
Details
Klacht
Heb 13-05-2015 de Wifi homeplug LN-555 aangeschaft. Twee maanden geleden ging deze defect. Contact opgenomen met SiteCom. Die willen niets doen want ik had me op de site aan moeten melden om recht op 10 jaar garantie te krijgen. Dit wist ik niet en bij aankoop is dit me niet verteld. Staat opde doos zei Sitecom. Inderdaad alleen met vergrootglas te lezen ? Ook heb ik hen erop gewezen dat volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek een product alle eigenschappen moet bezitten die voor gebruik nodig zijn.Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan. Nu dit toch het geval is heb ik Sitecom verzocht om tot reparatie of vervanging van de defecte onderdelen over te gaan.
Hun enigste reactie is: Niet aangemeld voor 10 jaar garantie. Dus we doen niets.
Gewenste oplossing
Reparatie of vervanging.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.