Klacht Sitecom: Zijn niet voor rede vatbaar.

F. Knorren

Heb 13-05-2015 de Wifi homeplug LN-555 aangeschaft. Twee maanden geleden ging deze defect. Contact opgenomen met SiteCom. Die willen niets doen want ik had me op de site aan moeten melden om recht op 10 jaar garantie te krijgen. Dit wist ik niet en bij aankoop is dit me niet verteld. Staat op
de doos zei Sitecom. Inderdaad alleen met vergrootglas te lezen ? Ook heb ik hen erop gewezen dat volgens het Nederlands Burgerlijk Wetboek een product alle eigenschappen moet bezitten die voor gebruik nodig zijn.Daarvan is in dit geval geen sprake. Ik hoefde er gezien de prijs en de ouderdom, niet van uit te gaan dat dit probleem zou ontstaan. Nu dit toch het geval is heb ik Sitecom verzocht om tot reparatie of vervanging van de defecte onderdelen over te gaan.
Hun enigste reactie is: Niet aangemeld voor 10 jaar garantie. Dus we doen niets.

Reparatie of vervanging.

Wij vinden dat Sitecom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sitecom?