Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Annulering door sixt zonder aankondiging

Klachtnummer
# 464573
Gebruiker
Younes2609
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 10 juli een auto gehuurd vanaf 1 augustus tot 8 augustus voor €208,- inclusief schade en diefstalverzekering. Dat vond ik een mooie prijs en ik was er gelukkig nog vrij vroeg bij want een week later waren de prijzen veel hoger. Ik blij, mijn vrouw blij, alles gepland etc. Nou krijg ik een week later ineens een e-mail van sixt dat zij mijn reservering hebben geannuleerd. Ik bellen met de klantenservice uiteindelijk kwam er op neer dat ik gewoon pech heb en niks krijg ter compensatie. Ik verder kijken voor dezelfde auto op dezelfde data en raad eens, €150,- duurder. Ver boven mijn budget, alles is duurder geworden, geen oplossing door sixt en ik moet het zelf maar uitzoeken.

De oplossing

Ik ben pas tevreden als ik voor hetzelfde bedrag, dezelfde klasse auto op dezelfde data een auto mee krijg. Hoe makkelijk er wordt gedaan over een annulering die door hun vanuit het niets is gedaan kan echt niet. Geen empathie of even met je meedenken, niets!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?