Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Betaal voor bakwagen krijg een mini-busje

Elmorrr

Afgelopen zaterdag kreeg ik een spoedaanvraag voor een verhuizing. Ik heb een verhuisonderneming en heb de afgelopen 2 jaar zeker 50 keer wagens gehuurd bij Sixt.
Ik ben zakelijk klant en heb via de Sixt app een wagen gehuurd en direct betaald.

De volgende ochtend kom ik aan bij Sixt RAI en er wordt mij verteld dat er geen bus voor mij gereserveerd is. Nadat ik de baliemedewerker vertelde dat ik de wagen heb gehuurd voor een verhuizing die die ochtend gepland stond ging hij andere filialen bellen om een andere wagen te regelen. Je raadt het al; nergens een bakwagen te bekennen. Ik zei dat ik toch moest verhuizen, dan maar met een kleinere bus. Ik kan mijn klant 5 minuten voordat ik zou starten met verhuizen niet teleurstellen.
Één uur later kwam daar de kleine bus aan.

Doordat ik die dag geen bakwagen tot mijn beschikking had heb ik veel minder kunnen vervoeren en dus veel minder verdiend. De voorgestelde compensatie van de vestigingsmanager was een belediging: ‘10,- korting op het huur bedrag wanneer ik weer een wagen bij Sixt huur’. Ik heb netto 320 euro minder verdiend door deze fout van Sixt. 10 euro korting gaat daar niks aan veranderen.

Ik vind het heel raar dat er niemand van Sixt heeft gebeld om te vertellen dat er geen wagen voor mij aanwezig was. Ze laten je naar de vestiging komen en gaan dan kijken of er misschien een andere wagen te regelen is. Naar mijn mening had deze al geregeld aanwezig had moeten zijn voordat ik op het filiaal aanwezig was!

Eerstvolgende ééndaagse huur geen kosten.

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?