Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: foutief in rekening gebracht

Klachtnummer
# 566723
Gebruiker
Huurder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vooraf gereserveerd en bijna alles genomen om bijbetalen te voorkomen.
Op de luchthaven ben ik akkoord gegaan om voor € 65,- het tanken af te kopen,maar nu toch in rekening gebracht. Sixt doet hier niets aan want de huurovereenkomst zegt anders. Heel slecht en voelt als oplichting.

De oplossing

Het teveel betaalde bedrag terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen