Klacht Sixt Autoverhuurbedrijf: Niet transparente eindafrekening.

Klachtnummer
# 437710
Gebruiker
Martijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Niet transparante eindafrekening. Onredelijk. Onduidelijkheid over hoe de dagprijs vier keer hoger wordt als de huurperiode korter wordt. Geen duidelijke prijslijsten kunnen door het bedrijf verstrekt worden. Het lijkt erop dat de prijzen uit de lucht wordt gehaald op kosten van de consument. Het bedrijf kent niet zijn eigen aanbiedingen. Een auto voor 30 dagen gehuurd (bij het reserveren was de dagprijs dezelde voor een periode van 2 tot 5 weken) en 18 dagen gebruikt. Eindafrekening van 28 dagen.

De oplossing

Dat er serieus naar de praktijken van deze verhuurder wordt gekeken. Transparent handelen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sixt Autoverhuurbedrijf hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sixt Autoverhuurbedrijf?